Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 25.12.2007.

O stupnju duhovnosti 2. dio

Nastavak prvog posta.
Za ovaj post došlo mi je da nacrtam i graf. Koristio sam za to OpenOffice Calc.

Photobucket

Uglavnom, prikazane su dvije krivulje - u ljubičastoj boji je prikazana krivulja gurua, a u plavoj moja.

Disclaimer: ovo su samo moja nagađanja i ne postoji objektivni način da bi ih potkrijepio. Kao što ne postoji ni objektivni način da bi ih mogao odbaciti kao netočne. Sve brojke u ovom tekstu su figurativne i treba ih tretirati kao takve.

Prosjek za gurua u ovom grafu je 97, a moj 53. Napravio sam graf na taj način da se krivulja iscrtava koristeći random funkciju i moj rezultat uvijek dolazi u rasponu od 20 do 100, dok od gura u rasponu od 95 do 100. Ovaj graf je čisto vizualnog karaktera i ne odražava moje stvarne podatke (koje ne znam kako tako točno izmjeriti). Također, nemam svakodnevno ovako velike uspone i padove, već više vibrira oko neke sredine, a tu i tamo se dogodi neki značaj uspon ili pad.

Ono što se događa kroz određeni period je to da se moja donja granica podiže prema gore
. Recimo, gledajući zadnjih dva - tri mjeseca minimum je bio 21.10.2007, a maksimum otprilike 11.09.2007.
Međutim, onaj minimum koji sam doživio 21.10. ne vjerujem da više mogu doživjeti jer se je ta donja granica pomakla prema gore. Naime, osvijestio sam neke stvari u međuvremenu, i neka moja uvjerenja su postala čvršća i zato taj minimum više nije na istoj razini kao 21.10.
Trenutno sam negdje na polovici i rekao bih da mi je duhovni intezitet u porastu. No to ništa ne znači, jer već u sljedećem trenutku se to može promijeniti. I zato i je krivulja takva kakva je - vijugava. No to nije toliko ni bitno dok god se crta minimuma podiže sve više i više. To podizanje ima svoj tempo i to je sasvim OK.

Po meni, ključan dio krivulje je mogući minimum.
Kod realiziranog gura on je unutar mojeg modela 95 jedinica od mogućih 100. Kada bude bio i kod mene minimum 95 moći ću reći da i moje tijelo/um je u stanju konstantnog prosvjetljenja. Do tada, može se dogoditi povremeno da pređem tu granicu, no to će biti do daljnjega eventualno poneki trenutak.

Sa sljedećim postom (kojeg sam već napisao) ću vjerujem zaokružiti ovu priču o duhovnom intezitetu. Ovo je tek jedan moj model u razradi pa vas molim da ne budete prestrogi u svojim komentarima. wink

P.S.
Sretan Božić svima koji ga slave. party

prijavi hr.digg - 08:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com