Blog Sadašnjeg trenutka

subota, 07.02.2009.

Škola od Byron Katie

Više puta sam na ovom blogu spomenuo The Work od Byron Katie. Rekao sam da ću i kad skupim 20 sati iskustva napisati post o tome, ali nisam to učinio - odlučio sam da ću sačekati da završim The School. Škola traje 9 dana, u periodu od 13.3 do 22.3. u Los Angelesu i vodi je Byron Katie. Škola se bazira na njezinoj tehnici The Work.

Nisam nikad bio u USA, pa eto prilke da stavim i kvačicu na to - mada s obzirom na program rada škole (počne u 7 ujutro i završava oko 21 navečer - i tako svaki dan) i toga da je hotel smješten dosta izvan centra (vrlo blizu aerodroma), LA vjerojatno neću ni vidjeti - ali i nije mi baš žao; mlad sam - bit će još prilika ako mi to bude stvarno bitno.
Nisam se nikad ni vozio pravim avionom - a sad ću se voziti cca. 17 sati u svakom smjeru. Vozio sam se samo jednom u jednom sportskom aviončiću, došlo je vrijeme i za big one. yes

Ono što je meni bila prepreka i što me je dovodilo u dvojbu da li da krenem u školu ili ne je cijena toga. Kad se sve zbroji - hotel, avionska karta, viza, džeparac i ostali sitniji troškovi iznos je oko 30 000 kn što je za mene u ovom trenutku respektabilan iznos. Ako nešto košta do tisuću kn, a to želim, onda to i kupim bez previše razmišljanja jer je to unutar mojih granica financijskog komfora. Međutim 30 000 kn definitivno izlazi iz moje zone financijske udobnosti i ako ću potrošiti takav iznos, onda ipak dosta razmišljam o tome.

Tu su razne dvojbe uma - da li vrijedi toga, što ako to završim i ne budem to primjenjivao, što ako mi se nešto dogodi što će zahtjevati financijsku intervenciju, a ja to neću moći napraviti jer sam potrošio svu ušteđevinu, što ako dobijem otkaz na trenutnom poslu, odlazak u LA nije banalan - što ako se nešto zakomplicira u svemu tome. To su samo neke od dvojbe koje su mi dolazile.
I za svaku od tih dvojbi, moj um bi mogao bez problema pronaći razloge zašto svaka od tih dvojbi ima neke realne osnove.

Npr. "što ako to završim i ne budem to primjenjivao" - ja sam završio jako puno tečajeva, kupio razne gadgete - i ako nešto sada i primjenjujem, tada je to minimalno. I nije neki problem ako platim nešto 1000 kn, pa to ne koristim - ali ako nešto platim 30 000 kn i to ne primjenjujem - onda oko toga moj um ima problema. wink

Postojali otpori uma ili ne, bili oni racionalni ili ne, ja sam donio odluku da odem i u skladu sa time sam već i platio avionsku kartu i veći dio troškova hotela i škole. Još mi ostaje da dobijem vizu i dođem sretno do LA-a i nazad...

prijavi hr.digg - 12:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com