Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 20.06.2008.

Prisjećanje budućnosti

U zadnjem periodu događa mi se nešto zanimljivo - dosta često u toku dana, oko različitih područja mojeg života mi dolaze vrlo pozitivne slike/misli/filmovi. Npr. u proteklih mjesec dana na autu sam imao cca. 20 000 kn troška. Dosta veliki iznos, ali opet, istovremeno osjećam (vidim) da će mi se to vratiti peterostruko. To nije neki osjećaj baziran na nekim konkretnim argumentima, već čisto osjećaj - kao da je mi netko iznutra (izvana?) govori vrlo smirenim i uvjerljivim glasom "Tako će biti. To je sređeno. Ne možeš više to izbjeći." Toliko je to uvjerljiv glas koji čujem/vidim/osjećam da bi mi zapravo postalo čudno ako u narednih 6 mjeseci na neki način ne bi u moj život došlo 100 000 dodatnih kuna (u to ne računam redoviti prihod - npr. plaću). Da se razumijemo, nemam neki konkretni plan kako doći do ekstra 100 000 kn u 6. mjeseci, a i sigurno se ne mislim nešto puno truditi oko toga (npr. raditi i u slobodno vrijeme dodatni posao i sl.) tako da ako bi gledali samo racionalno, u narednih 6. mjeseci neću imati dodatnih 100 000 kn. Postoji neka mogućnost vezana za prodaju zemljišta, ali i to je isto prilično labava mogućnost - znači, ne temelji se taj osjećaj na konkrektnim racionalnim argumentima.

I slično je i oko nekih drugih područja. Vrlo pozitivan rasplet, reklo bi se skoro pa idealan, oko situacija koje se tek trebaju dogoditi. Vrlo je ugodno sve to skupa i u ovom periodu sam prilično veliki optimist oko tih nekih područja, upravo zbog uvjerljivosti tih unutarnjih filmova koji mi se događaju. Osjećam se kao da se prisjećam događaja iz budućnosti, pa koliko god to zvučalo ludo. Iskreno nemam pojma tko je izvor toga - da li moj ego, da li neki program iz podsvjesti, da li netko sa strane, neka viša razina Berixa ili netko/nešto sasvim deseto. Isto tako ne znam do kada će to trajati, i da li će mi budućnost pokazati da li su ti moji filmovi stvarno bili u skladu sa njom. Ne znam niti to da li ja sa tim filmovima kreiram budućnost ili mi dolazi da vidim filmove onoga što će ionako biti, što bi značilo da su to proročanski filmovi. Ili možda jednostavno moj sistem mašta i to nema nikakvog utjecaja na budućnost. Ne znam. Zapravo, toliko toga ne znam i ne mogu uistinu znati u ovom trenutku. Međutim, znam da mi se to događa u ovom trenutku i da je vrlo ugodno. Prati me taj neki unutarnji osjećaj koji mi kaže "ako sam nešto u stanju vidjeti, tada se to može i ostvariti ako to budem vidio dovoljno jasno." S obzirom na uvjerljivost tog unutarnjeg osjećaja, trenutno se čak ni moja pomalo skeptično-racionalna logika nije u stanju tome protiviti već spontano sudjeluje u tome i vješto pronalazi razloge zašto takvi idealni raspleti uopće nisu neostvarivi, već dapače vrlo realni.

prijavi hr.digg - 01:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com