Blog Sadašnjeg trenutka

srijeda, 05.03.2008.

O mom trenutnom neraspoloženju

Jedan period sam bio baš miran i sretan. I onda mi je jučer došlo neraspoloženje - i to dosta intezivno. Ne znam što ga je potaknulo, možda nešto stresniji dan na poslu ili nešto sasvim deseto - ne znam jer uz to neraspoloženje nemam neke posebne misli ili filmove. Npr. ako netko ima problema sa ljubomorom onda u trenutku napada ljubomore može reći koje su misli i filmovi u tom trenutku prisutni - npr. strah da će je partner prevarit i sl. Ili netko je zabrinut jer npr. može dobiti otkaz na poslu. Ali što reći ako sam neraspoložen, a zapravo nemam niti jednu negativnu misao u glavi? Da imam, tada bih mogao znati i koji je uzrok neraspoloženja (i vjerojatno ga riješiti) - ali pošto nemam trenutno ne znam što drugo napraviti osim prihvatiti da je to tako u tom trenutku i ne uzbuđivati se previše oko toga. A eto jednostavno se je potrefilo da u ovom trenutku smo taj osjećaj neraspoloženja i ja na istom mjestu - iako se taj osjećaj događa meni, ja nisam taj osjećaj - kao što nisam ni prehlada kada sam prehlađen - to je jednostavno nešto što dođe i prođe.

Na svojem putu proučavanja materijala samorazvoja, naišao sam na različite teorije koje bi mogle objasniti uzrok tog stanje - npr. pokupio sam nečiju tuđu enegetsku negativnu šemu, iako nemam svjesnih problematičnih misli, moje podsvjesne misli utječu na moje psiho-energetsko stanje, neki karmički uzrok, moja Duša me želi kroz neraspoloženje motivirati na neku akciju koju inače ne bih poduzeo, poremetili mi se neurotransmiteri u mozgu, tijelo boli se aktivira iz tko zna kojeg razloga, kombinacija više toga navedenog itd. Što god da je uzrok, u trenutku pisanja ovog posta neraspoloženje je prisutno - varira kroz dan sa svojim intezitetom, ali je redovito prisutno i to već dva dana.

Na neki neobični način se veselim tome da mi je došlo to neraspoloženje zato jer već duži period razmišljam kako mi je lako biti sretan kada imam tako pogodne vanjske okolnosti i sve sam se nekako potajice nadao da će se vanjske okolnosti pogoršati sa ciljem da dobijem povratnu informaciju kroz test gdje sam stvarno trenutno. Jer kao što sam već puno puta rekao "lako je biti sretan kada su vanjske okolnosti jako dobre". Osim toga, ako potraje ovo neraspoloženje dovoljno dugo sistem će mi i dobiti motivaciju da malo ozbiljnije isprobam Sedona metodu koje mi je interesantna, ali ju jednostavno iz tko zna kojeg razloga trenutno ne isprobavam. U svakom slučaju, čak i u ovom neraspoloženju nalazim se u win-win situaciji - ili će mi neraspoloženje samo od sebe ubrzo proći ili ću moći pisati u nekom od narednih postova o svojem iskustvu upotrebe Sedona metode.

Znakovito mi je to da nemam dodatnih negativnih emocija ili misli zato jer sam trenutno neraspoložen - prije kad mi se je to znalo dogoditi sam bio ili ljut ili zabrinut ili bi mi se pojavljivali nekakvi dodatni negativni filmovi ili misli. To je meni pokazatelj mojeg napretka.

Svim (ne)raspoloženima lijepi pozdrav!

prijavi hr.digg - 23:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com