Blog Sadašnjeg trenutka

petak, 01.02.2008.

30 dnevni program

Prošlu subotu sam započeo svoj 30 dnevni program. On se sastoji od sljedećih komponenti:
1. Upotreba brain tunera 7 20 min.
2. Popiti tabletu ultravitamina i tabletu vitamina C
3. Vizualizacija
4. slušati iMusic dok radim
5. Poslušati neki od paraliminal CD-a (cca. 20 min)
6. Odigrati session na brain fitness siteu Lumosity (cca. 5 do 10 min.)
7. Popijem 1.5 - 2 l vode

To su stvari koje napravim svaki dan i koje planiram raditi 30 dana bez obzira da li mi se da to napraviti ili ne.
O brain tuneru, vizualizaciji, brain fitnessu i paraliminal CD-ima ću uskoro pisati (svaki će biti tema za svoj post).

Photobucket

Trenutno mi je glavni fokus na tome da poboljšam svojem mentalne sposobnosti. Kombinacijom više komponenti u jedan program istovremeno sam komprimitirao svoje istraživanje jer neću moći točno odrediti što je od navedenog donijelo prave rezultate, ali sam i značajno povećao šanse da u narednom periodu povećam svoje mentalne sposobnosti što mi onda može biti jako koristan resurs u mojim daljnjim istraživanjima i to na dva načina:
1. samim time što su sposobnosti veće moći ću smisliti bolje načine istraživanja, a i brže ću učiti nove stvari
2. brže ću obaviti svoje obaveze i time imati više vremena za daljnja istraživanja
S obzirom na točke 1. i 2. OK mi je platit cijenu koja se sastoji od toga da neću znati što je točno napravilo razliku. S druge strane, ako ne bude bilo nikakve razlike barem sam više stvari eliminirao istovremeno. Either way, I win. party

Vode i inače pijem dosta - i što je više pijem, to mi tijelo više pita da ju pijem. To mi je baš zanimljiv efekt.

Iako ima čak 7 točaka u programu ne uzima mi to puno vremena - pošto točke 2, 3, 4 i 7 ionako radim usput, a tretman brain tunerom i slušanje paraliminal CD-a ionako radim uglavnom u ležećem položaju i to mi spada u kategoriju odmora i (prilično učinkovite) obnove energije. Smatram da zbog tih 40 minuta što potrošim na brain tuner i paraliminal spavam manje i bolje, tako da niti to nije neki gubitak vremena. A igranje na brain fitness siteu mi je ionako jako zabavno, tako da se to ne računa. sretan

Moj način prehrane je daleko od savršenog i ne prakticiram neki oblik fizičke tjelovježbe, većinu dana provedem za kompjuterom - unatoč tome imam sasvim normalnu razinu energije kroz dan.

Ono što u ovih 30 dana ne mislim uvoditi - nikakve promjene u mojoj prehrani, kao niti oko svoje razine fizičke tjelovježbe. I ovako je već dovoljno komponenti u trenutnom programu.

Kad istekne ovih 30 dana (još 24 dana) u novom programu ću vjerojatno imati neki oblik fizičke tjelovježbe. Sasvim moguće i svakodnevne upotrebe biofeedback uređaja za opuštanje.

Nakon što sam promijenio smjer ovog bloga, na trenutak sam imao spisateljski blok,ali je sada taj blok nestao - i u glavi mi sve frca od ideja za nove postove - imam i više nego dovoljno materijala za 2008. cool

prijavi hr.digg - 09:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com