Blog Sadašnjeg trenutka

utorak, 28.08.2007.

Belief system

Nekad prije sam već pisao o belief systemu (u daljnjem kontekstu BS), s obzirom na njegov značaj to će biti i tema današnjeg posta.
Ukratko, to je skup uvjerenja po kojem doživljavamo svijet. Svi ga imamo, razmišljali mi o tome ili ne na taj način. To su naše "naočale" kroz koju vidimo stvarnost. Osobno vjerujem da ljudi "vide" ono što trebaju vidjeti - i to je dio mojeg BS-a. Neki će reći da su to gluposti, ali i to je onda dio njihovog BS-a.

Ukratko temeljne postavke mojeg BS:
Sve odluke donosi Duša i to točno one koje su najbolje za sistem. Sistem sačinjavaju Duša, um i tijelo.Um i tijelo su odjeća koju koristi Duša na ovoj 3D fizičkoj razini za dobivanje određenih iskustava. Duša je neodvojivi dio Svega i zapravo sve Duše su ujedno i Jedno. Postoji samo Jedno. Jedno ne poznaje koncepte dobra i zla, jer ništa nije dobro ni loše već jednostavno Je. Dobro i zlo postoji samo iz ljudske perspektive. Nitko ne može napraviti ništa mojem sistemu ako to moja Duša nije dopustila. Vrijedi i obrnuto.

BS, svjesna razina, podsvijest i konflikti
Iz osobnog iskustva mogu potvrditi da je moguće unutar BS-a imati konfliktna uvjerenja. Jedan čas vjerujemo jedno, a u drugom vjerujemo nešto drugo iako se vanjske okolnosti nisu promijenile. Pretpostavljam da se svatko od vas može sjetiti barem jedne takve situacije. Također, ja svjesno vjerujem nešto no s obzirom na to kako mi moje tijelo reagira u nekim situacijama očito je da postoji neki podsvjesni strah koji ne bi mogao postojati kada bi i taj dio podsvijesti vjerovao ono što vjerujem na svjesnoj razini. To je npr. situacija sa iracionalnim strahovima - netko se boji zmije iako je ta zmija na televiziji i svjesno zna da joj ta zmija ne može ništa napraviti. Ja svjesno vjerujem u temeljne postavke mog BS i teško da bi me bilo tko mogao uvjeriti da to nije istina - pa bio to i Eckhart Tolle kojeg izuzetno cijenim (njega sam naveo kao primjer iako sam prilično siguran da bi on potvrdio da su moje postavke točne). No opet, očito mi je da ne vjeruju svi dijelovi moje podsvijesti u to jer mi inače ne bi tijelo reagiralo u nekim situacijama sa napetošću i negativnim emocijama. I zato kad kažem "svakim danom sve više vjerujem u svoju istinu" i "toliko vjerujem u svoju istinu da me nitko ne bi mogao uvjeriti u suprotno" nisu dvije konfliktne izjave jer govore o dvije razine - prva se odnosi na podsvjesnu razinu, a druga na svjesnu. Srećom, imam taj blagoslov da se spontano kroz podsvijest sve više i više šire temeljne postavke mojeg BS-a što znači da je samo pitanje vremena kada će u potpunosti ispuniti i moju podsvijest. A kada se to dogodi jedina moguće stanje mojeg sistema je unutarnji mir u kombinaciji sa radošću. I to će onda biti i ostvarenje moje životne misije. Rekao bih da kroz narednih nekoliko godina (ili čak i prije) će temeljne postavke mojeg svjesnog BS potpuno ispuniti moju podsvijest. S obzirom da to znači i ostvarenje moje životne misije ponekad mi se pojavi misao "Što nakon što se ostvari životna misija?" Da li tada dolazi do prekida života, dobivanja novih radnih zadataka ili jednostavno uživanje u novonastalom stanju? U ovom trenutku mi uopće nije bitno što poslije jer znam da ako se to i ostvari tada definitivno više neće biti bitno što ide poslije toga. Vi ste kao čitatelji na neki način svjedoci tog mojeg "putovanja". Nadam se da vam je to zanimljivo jer ću i dalje pisati o tom svom "putovanju" i uvidima koji mi dolaze na putu ostvarenja moje životne misije. yes

BS i životna misija
Vjerujem da svatko ima neku svoju životnu misiju. Kod nekih je ona očita - npr. veliki vođe kroz povijest, veliki znanstvenici i sl. Ali kod većine nije nešto konkretno - jednostavno njihova životna misija je proživjeti život, imati određena iskustva kroz njega i sl. To što nije ništa značajno po društvenim mjerilima, to ne znači da je takva životna misija manje vrijedna iz perspektive Univerzuma. Vjerujem da su u "očima" Boga svi ljudi jednako vrijedni neovisno o tome kolika je njihova vrijednost po nekim društvenim standarima. Vjerujem da je svačiji BS u skladu sa njegovom životnom misijom - to znači da žena čiji je životni smisao biti mama, će imati takav BS u kojem za nju imati djecu je najveća životna vrijednost i radost. Osoba čija je životna misija proživjeti jedan izrazito materijalistički život će imati možda BS u kojem stoji da je zarađivanje novca najbolja moguća stvar i da drugi nisu bitni u tome. Primjera bih mogao dati dosta, no mislim da se kuži bit. Moja životna misija je "Prihvatiti Sadašnji trenutak onakav kakav je i biti iskreno sretan". Moj BS je savršen za ostvarenje moje životne misije. Moj BS nikako nije dobar za ostvarenje životne misije nekoga tko treba proživjeti jednim materijalističkim životom. Upravo zato će takvim ljudima moj BS biti neprihvatljiv i oni će me možda okarakterizirati kao "filozof, fanatik, priča gluposti itd.". I to je u redu - jer da i ja imam takav BS vjerojatno bi i ja slično reagirao.

Upravo zato jer vjerujem da svatko ima BS koji je u skladu sa iskustvima koje ta osoba treba proći najjednostavnije mi je prihvatiti da je nečiji BS najbolji za tu osobu u tom trenutku neovisno o tome koliko iz perspektive mojeg BS-a bio nelogičan. Čak i ako sam u zabludi oko toga, puno je lakše biti tolerantan kada stvari gledate na taj način.
I da, vjerujem da nije potrebno opterećivati se sa time koja je naša životna misija. Ako nam se treba otkriti to će spontano i biti učinjeno. A ako nam se ne otkrije, onda je dio naše životne misije taj da ju proživimo bez da budemo svjesni toga koja je to konkretno. Vjerujem da je nemoguće ne ostvariti ju jer životna misija predstavlja ništa drugo nego izbor Duše što želi iskusiti i ostvariti u ovom ljudskom životu. Barem je to tako u mojem BS-u, za vas možda ovaj post uopće neće imati smisla - i to je savršeno OK. wink

Mogao bih još o ovome napisati puno, ali neka to ipak bude za neki drugi post...

prijavi hr.digg - 09:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

My web office's WebRing
Ring Owner: Toni Anicic Site: My web office
Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet Free Site Ring from Bravenet
Get Your Free Web Ring
by Bravenet.com